Eerste week Ultimate OZ - Reisverslag uit One Mile, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu Eerste week Ultimate OZ - Reisverslag uit One Mile, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu

Eerste week Ultimate OZ

Blijf op de hoogte en volg Guus

04 Oktober 2017 | Australië, One Mile

Dag 1: Sochtends vroeg aangekomen Bij mijn hostel in Sydney. Gelijk na het inchecken meegegaan met een 6 strandentour.

Dag 2: De Ultimate groep ontmoet daarna bankrekening geregeld en mobiel nummer. Smiddags een stadstour gehad. ( Opera house, darling harbour, royal botanic gardens)

Dag 3: In de ochtend een presentatie gehad over travel en work. Smiddags een boottocht gedaan met bbq en zwemmen met ong 25 graden.

Dag 4: Bij bondi beach wezen chillen en savonds een partynight gehad.

Dag 5: Uitgecheckt bij het hostel en toen de bus gepakt met ultimate richting Newcastle voor een basecamp. savonds vroeg naar bed, omdat we de volgende dag vroeg eruit moesten.

Dag 6: Vroeg opgstaan, omdat we gingen sandboarden en smiddags wezen lopen naar een hoge berg waar op je hele mooie foto's kan maken . Savonds een presentatie over reptielen gehad ook nog een slang vast gehouden.

Dag 7: Sochtends wezen dolfijnen spotten en smiddags met de trein terug naar Sydney.

• 04 Oktober 2017 - 08:35

Hans:

Aussie Guus.

Leuk om te lezen wat je allemaal onderneemt en ziet in Australie. Heel verl plezier.

We hopen nog veel te lezen en zien hier van je avonturen.

Groetjes papa

• 04 Oktober 2017 - 15:48

Hans Groenhuijsen :

Joh die slang!

Maar fijn om iets van je zien. Succes voor volgende week.

Groetjes Hans

• 04 Oktober 2017 - 16:20

René Van Reenen:

Guus wat gaaf, veel gedaan in 1 week!

• 04 Oktober 2017 - 17:50

André Ravenshorst:

Ha Guus. Mooi dat het goed met je gaat,goed beknopt verslag. Hopelijk elke week weer wat leesplezier.
    Doe rustig aan.

Gr André Ravenshorst

• 04 Oktober 2017 - 22:36

Ingrid Surstedt:

Ik ga je op de voet volgen bonuskind! Veel plezier en geniet!