Week 2 - Reisverslag uit Chinatown, Solomon Eilanden van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Chinatown, Solomon Eilanden van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Guus

12 Oktober 2017 | Solomon Eilanden, Chinatown

Wo: Hele dag op de computer bezig met mijn cv. Ondertussen zoeken naar werk en gelijk die dag geluk gehad met een telefoontje voor werk in de peanut butter bar. Morgen een interview spannend!
Do:een interview gehad ging goed en ik mocht er komen werken super! smiddags en savonds rustig aangedaan.
Vrij: Uitgecheckt bij mijn host en ingecheckt bij een nieuw hostel voor dit weekend. Een rondje door de stad gelopen en in darling Harbour hapje gegeten.
Za: Overdag lekker wezen chillen en in de stad een hapje gegeten. Savonds naar een tuinfeestje geweest super gezellig en veel Nederlands ontmoet.
Zo: Eerste werkdag bij de peanut butter bar. Hele middag gewerkt was super leuk. Het was een proefdag voor familie en vrienden van de werknemers en Werkgever. Super leuke dag gehad.
Ma: Weer Uitgecheckt en weer ingecheckt bij het vorige hostel voor de hele week. Lekker weer wezen wandelen 30 graden super warm. 2 terasjes gepakt en even wat wezen eten bij darling harbour.
Di: met 2 jongens een wandeling gemaakt en onderweg hapje gegeten en savonds lekker rustig aangedaan.
Wo: Bus geregeld voor vrijdag richting byron bay en rest van de dag lekker wezen chillen.

• 13 Oktober 2017 - 20:20

Mariëtte :

Hoi Guus,
    Wat heb je al veel gedaan , super dat je al werk hebt.
    Succes wij volgen je zeker
    Dus schrijf regelmatig maar een stukje
    Ontzettend leuk
    Groetjes Mariëtte