Week 4 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Guus

27 Oktober 2017 | Australië, Innisfail

Deze week niet veel gedaan. Naar het strand geweest. Veel wezen lopen en in het weekend een kroegentocht gehad was niet zo leuk. Verder kreeg ik te horen van een oud collega van de appie dat ze mensen zochten op een bananenfarm. Ik heb contact gezocht en de baan gekregen. Volgende dag gevlogen naar cairns en toen nog 1 uur met de bus. Ik zit nu in innesfail en ik kan maandag beginnen met werken, dus aankomende weken zal ik veel werken dus ik ga er niet veel op zetten.

• 20 November 2017 - 23:08

Paul:

Hoi Guus,
    Hoe gaat het daar aan de andere kant van de wereld. Er zullen veel mensen jaloers op je zijn dat jij nu doet wat iedereen graag wil maar niet doen. Hoeveel banananen heb je al geplukt, of ben je de tel kwijt? Ik blijf je volgen en leuk om te lezen en foto’s te zien. Heel veel plezier en tot later