Week 4 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Guus

27 Oktober 2017 | Australië, Innisfail

Deze week niet veel gedaan. Naar het strand geweest. Veel wezen lopen en in het weekend een kroegentocht gehad was niet zo leuk. Verder kreeg ik te horen van een oud collega van de appie dat ze mensen zochten op een bananenfarm. Ik heb contact gezocht en de baan gekregen. Volgende dag gevlogen naar cairns en toen nog 1 uur met de bus. Ik zit nu in innesfail en ik kan maandag beginnen met werken, dus aankomende weken zal ik veel werken dus ik ga er niet veel op zetten.

  • 20 November 2017 - 23:08

    Paul:

    Hoi Guus,
    Hoe gaat het daar aan de andere kant van de wereld. Er zullen veel mensen jaloers op je zijn dat jij nu doet wat iedereen graag wil maar niet doen. Hoeveel banananen heb je al geplukt, of ben je de tel kwijt? Ik blijf je volgen en leuk om te lezen en foto’s te zien. Heel veel plezier en tot later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Innisfail

Mijn eerste reis

Backenpacken in Australie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

10 April 2018

Tijd om te reizen

15 Februari 2018

Klaar met farmwork op naar een nieuw avontuur

04 December 2017

Week 9

27 Oktober 2017

Week 4

18 Oktober 2017

Week 3
Guus

Actief sinds 24 Sept. 2017
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 6972

Voorgaande reizen:

25 September 2017 - 25 September 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: