Week 9 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu

Week 9

Blijf op de hoogte en volg Guus

04 December 2017 | Australië, Innisfail

De afgelopen weken veel gewerkt. Ik werk nu op een bananenfarm voor 3 maanden tot eind Januari . In het weekend doe ik de was en ga ik naar het zwembad en voor de rest lekker niks doen. Afgelopen weekend 1 dag een auto gehuurd en daarmee naar Cairns gereden voor de eerste keer aan de linkerkant. Was bij het begin spannend, maar naar een tijdje is het veel makkelijker. In Cairns wezen zwemmen en ergens een hapje gegeten en savonds terug gereden en naar het strand geweest. De rest van het weekend wezen fitnessen en rustig aan gedaan. Na de farm ga ik verder reizen met de andere Nederlander.

  • 04 December 2017 - 15:06

    Lucy Grimberg:

    Hey Guus, je had me alles al verteld! Dacht toch, nog even reageren.....Dat doen moeders

  • 04 December 2017 - 18:20

    Hans:

    He Guus. Ik snap wel dat links rijden voor jou zo makkelijk is. Je bent natuurlijk links. Toen je heel klein was, vond je links fietsen ook al zo makkelijk.
    Veel plezier daar.
    Je vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Innisfail

Mijn eerste reis

Backenpacken in Australie en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

10 April 2018

Tijd om te reizen

15 Februari 2018

Klaar met farmwork op naar een nieuw avontuur

04 December 2017

Week 9

27 Oktober 2017

Week 4

18 Oktober 2017

Week 3
Guus

Actief sinds 24 Sept. 2017
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 6980

Voorgaande reizen:

25 September 2017 - 25 September 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: