Week 9 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Guus Kuyper - WaarBenJij.nu

Week 9

Blijf op de hoogte en volg Guus

04 December 2017 | Australië, Innisfail

De afgelopen weken veel gewerkt. Ik werk nu op een bananenfarm voor 3 maanden tot eind Januari . In het weekend doe ik de was en ga ik naar het zwembad en voor de rest lekker niks doen. Afgelopen weekend 1 dag een auto gehuurd en daarmee naar Cairns gereden voor de eerste keer aan de linkerkant. Was bij het begin spannend, maar naar een tijdje is het veel makkelijker. In Cairns wezen zwemmen en ergens een hapje gegeten en savonds terug gereden en naar het strand geweest. De rest van het weekend wezen fitnessen en rustig aan gedaan. Na de farm ga ik verder reizen met de andere Nederlander.

• 04 December 2017 - 15:06

Lucy Grimberg:

Hey Guus, je had me alles al verteld! Dacht toch, nog even reageren.....Dat doen moeders

• 04 December 2017 - 18:20

Hans:

He Guus. Ik snap wel dat links rijden voor jou zo makkelijk is. Je bent natuurlijk links. Toen je heel klein was, vond je links fietsen ook al zo makkelijk.
    Veel plezier daar.
    Je vader.